جستجو برای:
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
 
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
  • بلاگ
  • اینستاگرام
  • درخواست مشاوره
  • ارتباط با من
شهروز اسراریان | مشاور کسب و کار اهواز
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
0
ورود / عضویت

اهمیت وفادارسازی مشتریان در کسب و کار

25 آبان 1400
ارسال شده توسط شهروز اسراریان
مقالات
373 بازدید
اهمیت وفادارسازی مشتریان - شهروز اسراریان کوچینگ کسب و کار اهواز

چرایی وفادارسازی مشتری

با توجه به رشد چشمگیر کسب و کارهای کوچک و بزرگ در سالهای اخیر، بدیهی است که موفقیت در توسعه کسب و کار سهم کسانی است که مشتریان بیشتر و وفادارتری داشته باشند.

به همین دلیل نقش حفظ مشتریان قدیمی و وفادارسازی مشتریان در توسعه کسب و  کار بسیار حایز اهمیت است.

وفادارسازی مشتری به معنای برقراری یک ارتباط عاطفی بین سازمان و مشتریانش است. به این معنا که مشتری؛ محصول، خدمات و سایت شما را به سایر رقبا ترجیح می دهد. حتی با کاهش یا افزایش قیمت محصولات و خدمات شما، بازهم شما را انتخاب می کند.

در کل وفاداری مشتری به معنای به اشتراک گذاشتن قلب و پول آن مشتری با شما است. در این حالت مشتری نه تنها از شما خرید می کند بلکه شما را با ذوق و اشتیاق به دیگران معرفی هم می کند. که منجر به توسعه کسب و کار شما خواهد شد.

 

اهمیت باشگاه مشتریان در توسعه کسب و کار

اگر شما از آن دسته مدیران بازاریابی هستید که به استراتژی های حفظ مشتری به عنوان اهرمی برای پیشبرد اهداف فعالیت های بازاریابی و پیشبرد کسب و کارتان باور دارید، به طور حتم با برنامه های وفادارسازی مشتریان Customer Loyalty آشنا هستید.

امروزه کسب و کارهای موفق در سراسر دنیا با برنامه های وفاداری مشتری از قبیل: امتیازدهی، معرفی مشتری جدید، برنامه های اختصاصی برای مشتریان VIP در جهت استحکام روابطشان با مشتریان هستند.

آنها در تلاشند تا با برنامه های وفادارسازی مشتری در مسیر توسعه کسب و کار گام های موفثقی را بردارند.

تحقیقات بازاریابی در نیمه اول سال ۲۰۱۷ نشان می دهد که ۸۹درصد از مشتریان با اشتیاق، تمایل به شرکت در برنامه های وفاداری برند مورد نظرشان را دارند که این یکی از بخش های مهم و موفق در فعالیت های بازاریابی کسب و کار تلقی خواهد شد.

در حقیقت باشگاه مشتریان جایی است که وفادارسازی مشتری شکل می‌ گیرد و مشتری با تشویق و برقراری ارتباط با کسب و کار برای خریدهای بیشتر ترغیب می شود و این رفتار در طولانی مدت جزو عادت مشتریان قرار می گیرد.

 

توسعه کسب و کار با باشگاه مشتریان

 

باشگاه مشتریان چگونه سازمان را به توسعه و پیشرفت روند تجارت سوق می دهد؟

  • ثبت اطلاعات مشتریان در قالب یک بانک اطلاعاتی جهت دسته بندی و طبقه بندی آنها
  • مشخص شدن جزئیات خرید مشتریان و تعیین سلیقه آنها جهت ارائه پیشنهادات و طرح های تشویقی به آنها
  • رده بندی مشتریان
  • مدیریت امتیازدهی
  • ارائه جوایز به مشتریان در قالب باشگاه مشتریان جهت حفظ و وفادارسازی مشتری و بهبود روند توسعه کسب و کار
  • ایجاد تبلیغات فردی یا گروهی جهت جذب مشتریان جدید
  • ارائه روش نوینی از بازاریابی آنلاین جهت به حداقل رساندن هزینه های تبلیغات و افزایش سودآوری سازمان
  • بهبود کیفیت ارائه خدمات سازمان به مشتری
  • برجسته شدن هویت و برند سازمان

چنانچه تمایل دارید از باشگاه مشتریان و برنامه های وفادارسازی مشتریان بیشتر بدانید می توانید از طریق تکمیل فرم درخواست مشاوره با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: ahvaz business meetingcrm استقرارآموزش تکنیک های فروشآموزش تیم فروشآموزش کارشناس فروشآموزش مدیریت کسب و کار اهوازآموزش مشاوره کسب و کار اهوازاستقرار باشگاه مشتریاناصول و تکنیک‌های فروشافزایش فروشباشگاه اینستاگرامیباشگاه مشتریانبهترین مشاور کسب و کار اهوازبیزینس کوچینگ اهوازبیزینس میتینگ اهوازپیاده سازی باشگاه مشتریانتبلیغات و مارکتینگ اهوازدیجیتال مارکتینگ اهوازراه اندازی تیم فروش اهوازراه اندازی کسب و کار اهوازسیستم سازی در فروشسیستم سازی در کسب و کارشعف مشتریعارضه یابی کسب و کار اهوازکوچینگ کسب و کار اهوازمدرس فروش و بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریان اهوازمشاور برندینگ اهوازمشاور کسب و کار اهوازمشاوره تبلیغات و بازاریابی اهوازمشاوره فروش و بازاریابی اهوازمهارت های فروش و بازاریابیمهندسی فروش اهوازنرم افزار باشگاه مشتریانوفادارسازی مشتری
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بازاریابی با اتوماسیون - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟

اتوماسیون چطوری در ارسال اطلاعات و بازاریابی به ما کمک میکند؟ارسال اطلاعات و بازاریابی با...
سیستم مدیریت فرایند کسب و کار BPMS - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار

از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟

تقریباً هر کسی در کسب و کار می تواند اتوماسیون هایی را طراحی و اجرا...
5 سوال مهم در انتخاب اتوماسیون - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار

5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟

۵ سوال کاربردی در هنگام مشاوره انتخاب اتوماسیون اداری   هنگام انتخاب اتوماسیون اداری این...
مشتریان ناراضی - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

مشتریان ناراضی چطوری ما را حذف نمی کنند!؟

حذف شما توسط مشتریان ناراضی...  به عنوان یک مدیر کسب و کار تا بحال چه...
افزایش حقوق - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

افزایش حقوق کارمندان؛ چالش یا فرصت!

افزایش حقوق حدود 60 درصدی برای سال 1401 تصویب شد. نمی دانم برای افزایش حقوق...
تجربه شگفت انگیز مشتری - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

راهکار ایجاد یک تجربه شگفت انگیز در مشتری!

چطوری یک تجربه شگفت انگیز را در مشتریان ایجاد کنیم! به طور کلی منظور از...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • مقالات
  • ویدئو
دوره مجازی سفر به قلب مشتری - مدرس شهروز اسراریان
نوشته‌های تازه
  • بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟
  • از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟
  • 5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟
  • اینجوری سبد خرید مشتری بزرگ میشه…!
  • راز درآمد بیشتر از هر مشتری!
ارتباط با من
  • اهواز . کیان آباد . بین خیابان 4و5 شرقی . جنب کافه تترا . پلاک25 . مجتمع آریانا . طبقه4 . واحد8​
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
فهرست سفارشی
  • مشاور کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
  • راه اندازی کسب و کار
  • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
  • کوچینگ کسب و کار
  • باشگاه مشتریان کسب و کار
  • درباره من
  • باشگاه مشتریان اینستاگرام
  • ارتباط با من
  • فرم درخواست مشاوره

logo-samandehi

تمامی حقوق این وب سایت برای شهروز اسراریان محفوظ می باشد.
ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده را تایپ کنید
ثبت
ورود با کد یکبارمصرف
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:120)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:120)
برگشت به ورود
  • (+98) ایران

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت