جستجو برای:
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
 
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
  • بلاگ
  • اینستاگرام
  • درخواست مشاوره
  • ارتباط با من
شهروز اسراریان | مشاور کسب و کار اهواز
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
0
ورود / عضویت
سفر به قلب مشتری - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز
حالت مطالعه

در دوره سفر به قلب مشتریان چه می آموزید؟

درگیر کردن ذهن مشتریان برای افزایش درآمد از هر مشتری!

رازهای وفادارسازی مشتری در تمام کسب و کارها

مشتریان قلب کسب و کارها و سازمان ها هستند، همانطور که قلب انسان خون رو به سمت اجزای مختلف بدن پمپاژ می کند. مشتریان هم پول رو به سمت بخش های مختلف کسب و کار شما به جریان می اندازند و این وظیفه ی هر کسب و کاری است تا به سمت وفادارسازی مشتری حرکت کند.

اما در شرایطی که بازار دائما توسط رقبا بمباران تبلیغاتی می شود و ذهن مشتریان روزانه با هزاران تبلیغ از کالا و خدمات مختلف در حال پر شدن است ما چطور می توانیم صدای خودمان را به گوش مشتریان برسانیم و آنها را به سمت کسب و کار خودمان بکشانیم.

توی این فایل ویدئویی یک سری نکات مهم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشتم که با اجرای آنها در هر کسب و کاری که هستید می توانید ذهن مشتریان خودتان را درگیر و به کسب و کارتان عادت بدهید و با حضور مشتریان و وفادارسازی مشتری به یک رشد عالی در درآمد برسید…

توی این فایل ویدیویی در مورد چه مباحثی صحبت می کنیم؟

  • پول رایج این روزهای بازار چیست؟
  • چطور باید ذهن مشتریان را با کسب و کار خودمان درگیر کنیم؟
  • چطور در مشتریان اعتماد سازی کنیم؟
  • راه های افزایش درآمد در کسب و کار چیست؟
  • چطور می توانیم یک تجربه ی لذت بخش را برای مشتریانمان رقم بزنیم؟
  •  روش های مهم در وفادارسازی مشتریان کدامند؟
  • برنامه های وفادارسازی مشتریان چه تفاوت هایی با هم دارند؟
  • باشگاه مشتریان چه تاثیری در وفاداری مشتری دارد؟
  • و …

بخش هایی از دوره آموزشی سفر به قلب مشتریان

چرا دیدن این کارگاه به همه ی مدیران کسب و کار پیشنهاد می شود؟

در طی سالیان گذشته به واسطه ارتباطی که با کارآفرینان و مدیران کسب و کار داشتم منجر به ایجاد قدم های موثری در بیزینس ها گردید و من را مصمم کرد تا چکیده تجربیات خودم را در قالب یک فایل ویدئویی تحت عنوان سفر به قلب مشتری با شما عزیزان به اشتراک بگذارم.

نکته ی ارزشمند این کارگاه این است که مطالبی که ارائه می شود صرفاً بر اساس یک سری فرضیات و مطالعات دانشگاهی نیست و تمام موارد ارائه شده در این کارگاه بارها توسط اینجانب در بیزینس های مختلفی که به عنوان مشاور کسب و کار افتخار همکاری داشتم اجرا شده و نتیجه بخش بوده است و همین موضوع من را مصمم کرد تا در این کارگاه تجربیاتم رو با جزئیات و به همراه نمونه های موردی فراوان برای شما عزیزان ارائه کنم.

سفر به قلب مشتریان

رازهای افزایش درآمد از هر مشتری

فصل اول ویدئو

بخش اول: پیش گفتار | بخش دوم: تصاحب ذهن مشتریان

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

فصل دوم: ویدئو

بخش اول: اعتمادسازی در مشتریان | بخش دوم: افزایش درآمد از مشتری

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

فصل سوم ویدئو

ایجاد تجربه شگفت انگیز در مشتریان

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

فصل چهارم ویدئو

بخش اول: وفادارسازی مشتریان | بخش دوم: برنامه های وفادارسازی مشتری

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.

فصل پنجم ویدئو

دلایل شکست برنامه های وفادارسازی مشتری

خصوصی
این بخش خصوصی می باشد. برای دسترسی کامل به دروس این دوره باید این دوره را خریداری نمایید.
گارانتی دوره

ضمانت بازگشت وجه ۷ روزه بدون ریسک

در صورت عدم تطابق دوره با سرفصل‌ها، وجه پرداختی شما را بازگشت خواهیم داد.

برچسب: آموزش راه اندازی باشگاه مشتریان آموزش وفادارسازی مشتری افزایش درآمد از هر مشتری باشگاه مشتریان بیزینس کوچینگ راه اندازی باشگاه مشتریان اهواز رضایتمندی مشتری مارکتینگ و تبلیغات مشتری راضی مشتری مشعوف مشتری وفادار وفادارسازی مشتری

دوره های مرتبط

کارگاه کپسول میلیاردی - مدرس شهروز اسراریان

کارگاه کپسول میلیاردی

در کارگاه کپسول میلیاردی چه می آموزید؟ تکنیک های فروش انفجاری و تبلیغات موثر در کسب و کار میلیاردی کارگاه…

پیشاهنگان فروش اهواز - شهروز اسراریان و مهدی معمارنژاد

پیشاهنگان فروش

دوره آموزشی پیشاهنگان فروش دوره ای برای پرورش فروشندگان حرفه ای کسب و کار شما می‌تواند رشد کند و درآمدتان…

کارگاه راه اندازی باشگاه مشتریان - مدرس شهروز اسراریان

کارگاه راه اندازی باشگاه مشتریان

در کارگاه راه اندازی باشگاه مشتریان چه می آموزید؟ صفر تا صد اصول راه اندازی باشگاه مشتریان در کسب و…

کارگاه روبیک کسب و کار مدرس شهروز اسراریان

کارگاه روبیک کسب و کار

در کارگاه روبیک کسب و کار چه می آموزید؟ طراحی و پیاده سازی 4 بخش حیاتی در کسب و کار…

chat_bubble_outlineنظرات

  • رضا کرم زاده( دانشجوی دوره )
    17 بهمن 1400
    امتیاز 5 از 5
    پاسخ

    از مطالب و محتوای جالب دوره متشکرم، مخصوصا فصل چهارم دوره و بخش معرفی برنامه‌های وفاداری بسیار عالی و کاربردی بود.
    امیدوارم در تکمیل این مطالب مباحث آموزشی جدیدی رو هم ارایه کنید.

    • شهروز اسراریان(مدیریت)
      18 بهمن 1400
      پاسخ

      خوشحالم که مفید واقع شده
      حتما در ادامه ی این دوره، مطالب تکمیلی رو اطلاع رسانی خواهم کرد.
      سپاس از حسن توجه شما

  • مانا اشرف پور( دانشجوی دوره )
    18 بهمن 1400
    امتیاز 5 از 5
    پاسخ

    محتوای بسیار جذابی بود
    متشکرم

    • شهروز اسراریان(مدیریت)
      18 بهمن 1400
      پاسخ

      از بذل توجه شما بی نهایت سپاسگزارم

  • یاسر مرادی( دانشجوی دوره )
    11 تیر 1401
    امتیاز 5 از 5
    پاسخ

    عالی

قوانین ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد.
  • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید.
  • امتیاز دادن به دوره فقط مخصوص دانشجویان دوره می باشد.

لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت :

1,475,000 تومان 645,000 تومان

امتیاز
5.00 از 3 رأی
5.00 3 رای
1,475,000 تومان 645,000 تومان
تعداد دانشجو : 121
نوع دوره: غیر حضوری
سطح دوره: پیشرفته
پیش نیاز: داشتن کسب و کار
تاریخ بروزرسانی: تابستان 1402
زبان: فارسی
یک ساعت
5 سرفصل
روش دریافت: در پنل کاربری
روش پشتیبانی: پشتیبانی ندارد
2.43k بازدید 5 دیدگاه
شهروز اسرایان
شهروز اسرایان
مشاور و متخصص فروش و مارکتینگ

کارآفرین، مدرس و مشاور در حوزه راه اندازی کسب و کار، مارکتینگ و وفادارسازی مشتریان

دسته: فروش و تبلیغات، مدیریت کسب و کار
سفر به قلب مشتری
ارتباط با من
  • اهواز . کیان آباد . بین خیابان 4و5 شرقی . جنب کافه تترا . پلاک25 . مجتمع آریانا . طبقه4 . واحد8​
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
فهرست سفارشی
  • مشاور کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
  • راه اندازی کسب و کار
  • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
  • کوچینگ کسب و کار
  • باشگاه مشتریان کسب و کار
  • درباره من
  • باشگاه مشتریان اینستاگرام
  • ارتباط با من
  • فرم درخواست مشاوره

logo-samandehi

تمامی حقوق این وب سایت برای شهروز اسراریان محفوظ می باشد.
ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده را تایپ کنید
ثبت
ورود با کد یکبارمصرف
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:120)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:120)
برگشت به ورود
  • (+98) ایران

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت