جستجو برای:
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
 
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
  • بلاگ
  • اینستاگرام
  • درخواست مشاوره
  • ارتباط با من
شهروز اسراریان | مشاور کسب و کار اهواز
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
0
ورود / عضویت

چطوری دوباره به مشتری بفروشیم؟

16 مرداد 1401
ارسال شده توسط شهروز اسراریان
ویدئو
276 بازدید

م️یدونی چطوری می تونی دوباره به مشتری بفروشی؟ این موضوع یکی از مهم ترین بخش ها در کسب و کارها به حساب میاد.

توی جلسات مشاوره بارها این سوالات رو از مدیران کسب‌ و کار پرسیدم:

  • آیا از آخرین باری که مشتریان به شما مراجعه کردن خبر دارین؟
  • از کالاهایی که خریداری کردن چطور؟
  • آیا می‌دونین با چه کسی از مجموعه‌ی شما در ارتباط بودن؟
  • می‌دونید که مشتریان شما از چه طریقی با مجموعه شما آشنا شدن؟ و …

جالبه که اکثر اوقات با پاسخ منفی برای اکثر این سوالات مواجه می شدم. در صورتیکه نمیدونن این اطلاعات چقدر میتونه در برگرداندن مشتریان و فروش مجدد به اونا موثر باشه…
️اگر به دنبال توسعه و رونق کسب‌ و‌ کارت هستی بهت پیشنهاد میکنم تا برای مدیریت بهتر مشتریان از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا crm استفاده کند. اما اگر امکان تهیه این گونه نرم‌افزارها رو در حال حاضر نداری، حداقل از یک قلم و کاغذ یا برنامه اکسل برای جمع‌آوری اطلاعات تماس مشتریانت شروع کنی!
نمی‌دونی که داشتن این اطلاعات چه معجزه‌ای توی موفقیت کسب‌وکار و افزایش درآمدت میتونه داشته باشد.

  • پیشنهاد میکنم؛ ویدئوی کوتاه زیر که پیرامون همین موضوع است را مشاهده کنید….

✅ زیر این مقاله برای من بنویس که شما از چه طریقی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات مشتریان خودتون می کنید تا بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم…

اشتراک گذاری:
برچسب ها: BPMSآموزش تکنیک های فروش و تبلیغات اهوازاتوماسیون اداری اهوازاتوماسیون صنعتیاتوماسیون فروشتکنیک های ارتباط موثرچرخه کاری در فروشراه اندازی اتوماسیون اداریراه اندازی اتوماسیون اهوازراه اندازی تیم فروش اهوازراه اندازی سیستم فروشراه اندازی سیستم فروش اهوازسیستم سازی فروششهروز اسراریان مشاور کسب و کارطراحی اتوماسیون اداری و فروش اهوازطراحی فرایندهای فروشفرایندسازی در کسب و کارمدیریت ارتباط با مشتریانمهارت های فروشنرم افزار باشگاه مشتریان اهوازوفادارسازی مشتری
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بازاریابی با اتوماسیون - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟

اتوماسیون چطوری در ارسال اطلاعات و بازاریابی به ما کمک میکند؟ارسال اطلاعات و بازاریابی با...
اینجوری سبد خرید مشتری بزرگ میشه - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

اینجوری سبد خرید مشتری بزرگ میشه…!

می دونی چطوری باید سبد خرید مشتریان رو بزرگ تر کرد؟داشتن طرح و برنامه در...
راز درآمد بیشتر از هر مشتری - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

راز درآمد بیشتر از هر مشتری!

می دونی چطوری می تونی از هر مشتری درآمد بیشتری به دست بیاری؟برای درآمد بیشتر...
دنبال کیفیت عالی نباش - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

دنبال کیفیت عالی نباش!

خیلی‌ها بر این باورند که همیشه و همه حال باید کیفیت عالی رو به مشتریان...
چرا مشتری از رقیب میخره - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

چرا مشتری از رقیب می خره؟

تا حالا به این فکر کردی که چرا مشتریان شما قیمت رو به کالای با...
هزینه مشتری رو بالا ببر - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

هزینه مشتری رو بالا ببر!

آیا می دانید با راه اندازی باشگاه مشتریان می توانید هزینه های مشتریان خودتون رو...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • مقالات
  • ویدئو
دوره مجازی سفر به قلب مشتری - مدرس شهروز اسراریان
نوشته‌های تازه
  • بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟
  • از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟
  • 5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟
  • اینجوری سبد خرید مشتری بزرگ میشه…!
  • راز درآمد بیشتر از هر مشتری!
ارتباط با من
  • اهواز . کیان آباد . بین خیابان 4و5 شرقی . جنب کافه تترا . پلاک25 . مجتمع آریانا . طبقه4 . واحد8​
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
فهرست سفارشی
  • مشاور کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
  • راه اندازی کسب و کار
  • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
  • کوچینگ کسب و کار
  • باشگاه مشتریان کسب و کار
  • درباره من
  • باشگاه مشتریان اینستاگرام
  • ارتباط با من
  • فرم درخواست مشاوره

logo-samandehi

تمامی حقوق این وب سایت برای شهروز اسراریان محفوظ می باشد.
ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده را تایپ کنید
ثبت
ورود با کد یکبارمصرف
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:120)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:120)
برگشت به ورود
  • (+98) ایران

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت