جستجو برای:
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
 
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
  • بلاگ
  • اینستاگرام
  • درخواست مشاوره
  • ارتباط با من
شهروز اسراریان | مشاور کسب و کار اهواز
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
0
ورود / عضویت

انواع باشگاه مشتریان در کسب و کار

3 آبان 1400
ارسال شده توسط شهروز اسراریان
مقالات
372 بازدید
انواع باشگاه مشتریان - - شهروز اسراریان کوچینگ کسب و کار اهواز

انواع باشگاه مشتریان در کسب و کارها

باشگاه مشتریان چیست و چرا مدیریت باشگاه مشتریان باعث افزایش فروش می شود؟

باشگاه مشتریان برنامه ای است که در ازای وفاداری مشتریان به شرکت (که در تعداد خریدها مشهود است) به گروه خاصی از مشتریان خارج از مشتریان فعلی شرکت، مزایایی ارائه می دهد.
این مزایا را می توان در قالب کوپن، محصولات رایگان، مزایای سایر شرکت ها و … ارائه کرد. یک باشگاه مشتریان می تواند مشتریان شما را تشویق به خرید از کسب و کار شما کند.(چه این یک تجارت فیزیکی باشد یا یک وب سایت تجارت الکترونیک)

انواع باشگاه مشتریان در کسب و کار بر اساس نوع عضویت:

باشگاه باز: همچنانکه از اسم آن مشخص می باشد عضویت برای تمام شرکت کنندگان آزاد و باز است و همه می توانند از امکانات لین باشگاه بهره مند باشند، چراکه هزينه و شرايطی برای عضویت وجود ندارد.
این باشگاه مناسب برای شرکت هايي است که به اعضای زیاد احتياج دارد تا از امکانات باشگاه استفاده کنند. شرکتها مي توانند ارزش داشتن يک باشگاه باز را با در نظر گرفتن هزينه هاي تبلیغات و شرایط تماس جها ارتباط با اعضا (حتي اگر مشتري، يک مشتري سود آور نباشد) محاسبه نمايند.

باشگاه محدود: در اين نوع باشگاه ها بر عکس باز، اعضاء يا مشتريان براي عضويت، بايد حق عضويت بپردازند و اغلب يک فرم کامل و طولاني را پر می کنند. به اين ترتيب، اعضاء علاقه مند به عضويت در خواهند آمد.
در هر دو صورت اطلاعاتی که راجع به مشتريان به دست می آوريم با ارزش ترين منبع جهت برنامه ريزی های آينده است. بنابراين اطلاعات درخواستي کاربران در هنگام عضويت تاثير مهمی در روال آتی خواهد داشت.

 

انواع باشگاه مشتریان در کسب و کار بر اساس مخاطبان باشگاه:

با توجه به نوع مخاطبان سازمان، انواع مدل های باشگاه تقسیم بندی می شود. برای شرکت ها و سازمان های تجاری که دارای مشتریان، نمایندگان، شرکای تجاری و… می باشند، باشگاه مشتریان با رویکرد ایجاد تعامل و وفاداری راه اندازی می گردد.

در سازمان ها و تشکل ها، مجامع صنفی و اتحادیه ها که دارای روابط تجاری با اعضاء نمی باشند و صرفا جهت ایجاد ارتباط و تعامل مستمر و ارائه خدمات هرچه بهتر، باشگاه اعضاء سازمان راه اندازی می گردد.

 

انواع باشگاه مشتریان در کسب و کار بر اساس سطوح سازمان:

یک باشگاه می تواند دارای سطوح مختلف باشد به عنوان مثال در یک شرکت تجاری، باشگاه می تواند دارای بخش های زیر باشد:

  • مشتریان
  • نمایندگان
  • کارکنان

به عنوان مثال: در یک مرکز آموزشی، باشگاه می تواند دارای سطوح باشگاه دانش آموزان و دانشجویان، باشگاه اساتید و باشگاه نمایندگان باشد.

 

جهت تکمیل این مطالب پیشنهاد میکنم حتما مقاله ی باشگاه مشتریان کارآمد رو مطالعه کنید!

اشتراک گذاری:
برچسب ها: crmcrm استقرارآموزش تیم فروش اهوازآموزش راه اندازی باشگاه مشتریانآموزش کارشناس فروش اهوازآموزش مدیریت کسب و کار اهوازآموزش مشاوره کسب و کار اهوازاستقرار باشگاه مشتریاناصول و تکنیک‌های فروشانواع باشگاه مشتریانباشگاه مشتریانباشگاه مشتریان اینستاگرامیبهترین مشاور کسب و کار اهوازبیزینس کوچینگ اهوازدیجیتال مارکتینگ اهوازراه اندازی تیم فروش اهوازسیستم سازی در کسب و کارشعف مشتریعارضه یابی فروشکارت وفاداریکارشناس فروش اهوازکوچینگ کسب و کار اهوازمارکتینگ و تبلیغات اهوازمدرس فروش و بازاریابیمشاور برندینگ اهوازمشاور کسب و کار اهوازمشاوره تبلیغات و بازاریابی اهوازمشاوره توسعه کسب و کار اهوازمهارت های فروش و بازاریابیمهندسی فروش اهوازنرم افزار باشگاه مشتریان
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بازاریابی با اتوماسیون - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟

اتوماسیون چطوری در ارسال اطلاعات و بازاریابی به ما کمک میکند؟ارسال اطلاعات و بازاریابی با...
سیستم مدیریت فرایند کسب و کار BPMS - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار

از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟

تقریباً هر کسی در کسب و کار می تواند اتوماسیون هایی را طراحی و اجرا...
5 سوال مهم در انتخاب اتوماسیون - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار

5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟

۵ سوال کاربردی در هنگام مشاوره انتخاب اتوماسیون اداری   هنگام انتخاب اتوماسیون اداری این...
مشتریان ناراضی - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

مشتریان ناراضی چطوری ما را حذف نمی کنند!؟

حذف شما توسط مشتریان ناراضی...  به عنوان یک مدیر کسب و کار تا بحال چه...
افزایش حقوق - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

افزایش حقوق کارمندان؛ چالش یا فرصت!

افزایش حقوق حدود 60 درصدی برای سال 1401 تصویب شد. نمی دانم برای افزایش حقوق...
تجربه شگفت انگیز مشتری - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

راهکار ایجاد یک تجربه شگفت انگیز در مشتری!

چطوری یک تجربه شگفت انگیز را در مشتریان ایجاد کنیم! به طور کلی منظور از...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • مقالات
  • ویدئو
دوره مجازی سفر به قلب مشتری - مدرس شهروز اسراریان
نوشته‌های تازه
  • بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟
  • از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟
  • 5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟
  • اینجوری سبد خرید مشتری بزرگ میشه…!
  • راز درآمد بیشتر از هر مشتری!
ارتباط با من
  • اهواز . کیان آباد . بین خیابان 4و5 شرقی . جنب کافه تترا . پلاک25 . مجتمع آریانا . طبقه4 . واحد8​
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
فهرست سفارشی
  • مشاور کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
  • راه اندازی کسب و کار
  • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
  • کوچینگ کسب و کار
  • باشگاه مشتریان کسب و کار
  • درباره من
  • باشگاه مشتریان اینستاگرام
  • ارتباط با من
  • فرم درخواست مشاوره

logo-samandehi

تمامی حقوق این وب سایت برای شهروز اسراریان محفوظ می باشد.
ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده را تایپ کنید
ثبت
ورود با کد یکبارمصرف
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:120)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:120)
برگشت به ورود
  • (+98) ایران

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت