جستجو برای:
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
 
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
  • بلاگ
  • اینستاگرام
  • درخواست مشاوره
  • ارتباط با من
شهروز اسراریان | مشاور کسب و کار اهواز
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
0
ورود / عضویت

باشگاه مشتریان کارآمد

1 آبان 1400
ارسال شده توسط شهروز اسراریان
مقالات
401 بازدید
ویژگی یک باشگاه کارآمد

باشگاه مشتریان کارآمد

میزان تاثیر گذاری یک باشگاه مشتریان کارآمد و حرفه ای بر روی مشتری را به راحتی می توان اندازه گیری کرد.

شما به راحتی می توانید تاثیر آن را در تعداد دفعات مراجعه، مبلغ پرداختی مشتری، میزان معرفی کسب و کار شما به دیگران توسط مشتری، بازخورد کمپین ها و آفرها مختلف در میزان فروش را کاملا آنالیز کنید. و بر اساس آن بهترین تصمیمات را در مدل بازاریابی و تبلیغات بگیرید.

 

یک باشگاه مشتریان کارآمد تخصصی و حرفه ای باید دارای امکانات و قابلیت های زیر باشد:

 

1- باشگاه مشتریان باید هوشمند و اتوماتیک باشد.

یک نرم افزار باشگاه مشتریان حرفه ای باید کمترین وقت را از شما و اپراتور بگیرد.

عضویت در باشگاه مشتریان و دادن اعتبار و امتیاز نباید پیچیده و زمانبر باشد. و همچنین تخفیفات و اعتبارات مشتریان باید به صورت اتوماتیک تشخیص شود.

مثلا اگر می خواهید برای تمام مشتریانی که بیشتر از 5 بار مراجعه کرده اند 5درصد اعتبار بیشتر در نظر بگیرید. باید بتوانید به راحتی این مشتریان را شناسایی و اعتبار را به صورت اتوماتیک لحاظ کنید.

2- باشگاه مشتریان باید انعطاف پذیر و قابل توسعه باشد.

یک باشگاه مشتریان کارآمد باید بتواند براساس نیازهای شما و کسب و کارتان طراحی و پیاده سازی شود. قطعا نیاز های شما و مشتریانتان منحصر به فرد بوده و با سایر کسب و کارها متفاوت است.

سیاست های باشگاه مشتریان در یک کسب و کار، از نظر میزان اعتبار، نحوه امتیاز دهی، مدل تشویق مشتری، کیفیت و کمیت تعریف آفر ها، ایجاد و راه اندازی جشنواره ها و کمپین های مختلف ممکن است.

همچنین یک باشگاه مشتریان حرفه ای باید بتواند به موازات پیشرفت شما و کسب و کارتان قابلیت توسعه داشته باشد.

امکان تعریف شعب مختلف، دسته بندی مشتریان بر اساس میزان وفاداری، امکان تعامل با سایر کسب و کار ها و اجرای مدل های مختلف بازاریابی از جمله امکاناتی است که به مرور شما نیاز به آن را احساس می کنید. و باید بتوانید آنرا در باشگاه مشتریان خود انرا طراحی و پیاده سازی کنید.

3- باشگاه مشتریان باید گزارشات کامل و تحلیلی ارائه دهد.

بیشترین انتظاری که از یک باشگاه مشتریان خوب می توان داشت، تحلیلی درست، اصولی و قابل درک از رفتار مشتری در هر کسب و کار است. تحلیلی که بتوان بر اساس آن تصمیمات عملی در جهت تشویق مشتری به خرید بیشتر گرفت، و در نتیجه آن سود و رونق آن کسب و کار را افزایش داد.

فقط زمانی میتوان به چنین تحلیلی رسید که سایر قسمتهای یک باشگاه مشتریان درست و براساس شناخت دقیق از نیاز کسب و کار و مشتریان برنامه ریزی شود. در واقع فقط شرکتهایی می توانند یک باشگاه مشتریان اصولی را برای شما طراحی و شخصی سازی کنند که تجربه راه اندازی باشگاه مشتریان برای تعداد زیادی از کسب و کار های مشابه را داشته باشند.

 

تاثیر باشگاه مشتریان کارآمد بر توسعه بازار

4- باشگاه مشتریان کارآمد باید مبتنی بر بازخورد خود مشتری باشد.

بهترین بازخورد را خود مشتریان به شما می دهند، زمانی به اهمیت این موضوع پی میبرید که بدانید 89% از مشتریان بدون اینکه دلیل نارضایتی خود را بگویند شما را ترک و دیگر از شما خرید نمی کنند. نظرسنجی در قالب فرم های آماده و یا بر روی سایت و اپلیکیشن تاثیر بسیار کمی دارد چرا که مشتری اعتماد خود را به  این نوع نظر سنجی ها از دست داده است.

” نظرسنجی فقط باید توسط نیروی متخصص و بصورت مکالمه مستقیم با مشتری انجام شود !!!”

در این صورت مشتری احساس می کند برای او احترام و اهمیت ویژه ای قائل نیستید و به نظرسنجی اعتماد نمی کند.

نظر سنجی باید بر اساس نوع کسب و کار شما و در مورد قیمت، کیفیت و نوع برخورد باشد. و در یک باشگاه مشتریان ایده آل نتایج این نظرسنجی باید بصورت آماری، دقیق، قابل درک و قابل تحلیل (گرافیکی) نمایش داده شود.

5- آفرها در باشگاه مشتریان باید هدفمند و بر اساس تحلیل رفتار مشتری باشد.

امکان ایجاد آفرهای متنوع، هدفمند و تاثیر گذار مهمترین بخش از یک باشگاه مشتریان کارآمد است.

حس احترام را در مشتری ایجاد و تقویت کند.
مشتری احساس کند که هرچه به کسب و کار شما وفادار تر باشد از منافع بیشتری بهره مند می شود.
مشتری را بصورت هدفمند و بر اساس تحلیل رفتار خودش تشویق کند.
در مناسبت های مختلف شما را در ذهن مشتری یادآوری کند.
میزان تاثیر یک آفر در بازه های زمانی مختلف قابل اندازی گیری باشد.

6- باشگاه مشتریان باید منظم و دقیق اجرا شود.

راه اندازی باشگاه مشتریان و اجرای برنامه وفاداری منجر به ایجاد یک بانک اطلاعاتی از مشتریان شما خواهد شد، اطلاعاتی که شامل اطلاعات دقیق مشتری (نام، شماره تماس، تاریخ تولد و …)

تعداد دفعات مراجعه هر یک از مشتریان، ریز تراکنش های هر مشتری، اطلاعات مربوط به خرید های صورت گرفته است. که در بازه های زمانی مختلف و سایر اطلاعات کسب و کار شما خواهد بود.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: ahvaz business meetingcrmcrm استقرارآموزش بازاریابی و فروش اهوازآموزش تکنیک های فروش اهوازآموزش مدیریت کسب و کار اهوازاستقرار باشگاه مشتریاناصول و تکنیک‌های فروشافزایش درآمد از هر مشتریباشگاه مشتریانباشگاه مشتریان اهوازبهترین مشاور کسب و کار اهوازبیزینس کوچینگ اهوازبیزینس میتینگ اهوازتیم مشاوره کسب و کار اهوازدیجیتال مارکتینگ اهوازراه اندازی باشگاه مشتریانراه اندازی کسب و کار اینترنتی اهوازشعف مشتریفروش و تبلیغات اهوازکوچینگ کسب و کار اهوازلیست شرکت های مشاوره کسب و کار اهوازمدرس و مشاور فروش و بازاریابی اهوازمشاور برندینگ اهوازمشاور توسعه کسب و کار اهوازمشاور کسب و کار اهوازمشاوره تلفنی و آنلاین کسب و کارمشاوره حضوری اهوازمهارت های فروش و بازاریابیوفادار سازی مشتریان اهوازوفاداری مشتری
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بازاریابی با اتوماسیون - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟

اتوماسیون چطوری در ارسال اطلاعات و بازاریابی به ما کمک میکند؟ارسال اطلاعات و بازاریابی با...
سیستم مدیریت فرایند کسب و کار BPMS - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار

از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟

تقریباً هر کسی در کسب و کار می تواند اتوماسیون هایی را طراحی و اجرا...
5 سوال مهم در انتخاب اتوماسیون - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار

5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟

۵ سوال کاربردی در هنگام مشاوره انتخاب اتوماسیون اداری   هنگام انتخاب اتوماسیون اداری این...
مشتریان ناراضی - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

مشتریان ناراضی چطوری ما را حذف نمی کنند!؟

حذف شما توسط مشتریان ناراضی...  به عنوان یک مدیر کسب و کار تا بحال چه...
افزایش حقوق - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

افزایش حقوق کارمندان؛ چالش یا فرصت!

افزایش حقوق حدود 60 درصدی برای سال 1401 تصویب شد. نمی دانم برای افزایش حقوق...
تجربه شگفت انگیز مشتری - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

راهکار ایجاد یک تجربه شگفت انگیز در مشتری!

چطوری یک تجربه شگفت انگیز را در مشتریان ایجاد کنیم! به طور کلی منظور از...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • مقالات
  • ویدئو
دوره مجازی سفر به قلب مشتری - مدرس شهروز اسراریان
نوشته‌های تازه
  • بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟
  • از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟
  • 5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟
  • اینجوری سبد خرید مشتری بزرگ میشه…!
  • راز درآمد بیشتر از هر مشتری!
ارتباط با من
  • اهواز . کیان آباد . بین خیابان 4و5 شرقی . جنب کافه تترا . پلاک25 . مجتمع آریانا . طبقه4 . واحد8​
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
فهرست سفارشی
  • مشاور کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
  • راه اندازی کسب و کار
  • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
  • کوچینگ کسب و کار
  • باشگاه مشتریان کسب و کار
  • درباره من
  • باشگاه مشتریان اینستاگرام
  • ارتباط با من
  • فرم درخواست مشاوره

logo-samandehi

تمامی حقوق این وب سایت برای شهروز اسراریان محفوظ می باشد.
ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده را تایپ کنید
ثبت
ورود با کد یکبارمصرف
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:120)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:120)
برگشت به ورود
  • (+98) ایران

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت