جستجو برای:
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
 
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
  • بلاگ
  • اینستاگرام
  • درخواست مشاوره
  • ارتباط با من
شهروز اسراریان | مشاور کسب و کار اهواز
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
0
ورود / عضویت

دلایل شکست باشگاه مشتریان

25 آبان 1400
ارسال شده توسط شهروز اسراریان
مقالات
323 بازدید
دلایل شکست باشگاه مشتریان - - شهروز اسراریان کوچینگ کسب و کار اهواز

دلایل شکست باشگاه مشتریان

اگر راه اندازی باشگاه مشتریان بر اساس قاعده و اصول حرفه ای برنامه ریزی و اجرا نشود و با شکست مواجه شود نه تنها نمی تواند در روند توسعه و موفقیت کسب و کار موثر باشد، بلکه به ریزش مشتریان و نابودی کسب و کار منجر خواهد شد. که این ها همان دلایل شکست باشگاه مشتریان هستند.

در زیر به برخی از این دلایل شکست باشگاه مشتریان در کسب و کارها اشاره می کنم.

 

1. عدم هماهنگی برنامه های وفاداری با برنامه های بازایابی از دلایل شکست باشگاه مشتریان:

برنامه وفاداری را با برنامه فعلی بازاريابی خود يکپارچه سازيد. همچنين آن را با فرهنگ سازمان خود هم يکپارچه نماييد. ايجاد روابط نزديک با مشتريان مفهومی زود گذر نيست بلکه مفهومی دائمی است. اين ايده بايد به صورت جزئی از شما، سازمان شما، کالاها و خدمات شما و… و از همه مهمتر، کارکنان شما در آيد.

 

2. عدم یادگیری درباره مشتریان:

از اطلاعاتی که درباره مشتريان خود جمع آوری کرده‌ايد برای يادگيری از آنها در مورد اينکه آنها واقعاً چه چيزی از شما می‌خواهند استفاده نماييد. با آنها صحبت کنيد. سپس به آنها گوش فرا دهيد! آنها به شما خواهند گفت که چگونه سهم بيشتری از بازار آنها را به دست آوريد.

 

3. داشتن رویکرد یکسان به مشتریان و عدم حفظ ارتباط با مشتریان:

پيام های ويژه و مناسبی برای مشتريان خود ارسال نماييد. تمامی مشتريانی که براي خود ايجاد کرده‌ايد، يکسان نيستند. بعضی از آنها نسبت به بقيه ارزش بيشتری دارند، بعضی از آنها نسبت بقيه، به توجه بيشتری نياز دارند. اين امر شامل ارائه کالاها، خدمات، پاداش ها، منافع و… به مشتريان در زمان مناسب می شود.

 

4. عدم تعیین اهداف واقع گرایانه از مهمترین دلایل شکست باشگاه مشتریان:

اهدافی واقع گرايانه را جهت دستيابی برای خود تعيين کنيد. اين را بدانيد که شما ممکن است در کار خود با موانعی مواجه شويد. انتظارات شما بايد تا آنجا که دوست داريد بالا باشند و بايد تا آنجا زياد باشند که بتوانيد منابعی از افراد، پول و زمان را برای برآورده ساختن تمامی آنها فراهم کنيد.

 

5. نداشتن برنامه های جامع کوتاه مدت و بلند مدت از مهمترین دلایل شکست باشگاه مستریان:

از همان ابتدا برای اندازه گيری تمامی نتايج برنامه ريزی کنيد. تمامی نتايج نه بعضی از آنها، همچنين نه فقط هر چند وقت يکبار بلکه غالباً اين کار را انجام دهيد.

 

 

6. استفاده از طرح ها و سناریو های پیچیده برای مشتریان و اعضاء:

جهت وفادارسازی و اعتبار دهی به مشتریان از سناریوها و طرح های امتیازی پیچیده استفاده نکنید و از طرح های قابل فهم و ملموس برای وفادارکرذن آنها استفاده نمایید.

 

7. عدم توجه به سیستم مانیتورینگ و نظارت مستمر:

از سیستم یکپارچه جهت ارزیابی مشریان استفاده کنید تا به راحتی بتوانید عملکرد آنها را بررسی و تحلیل نمایید و از این داده ها برای آنها و به نفعشان استفاده نمایید.

 

8. عدم امکان توسعه نرم افزاری و سخت افزاری:

سیستم نرم افزاری و سخت افزاری باشگاه مشتریان شما باید قابلیت توسعه متناسب با رشد باشگاه و توقعات مشتریان را داشته باشد و شما باید بتوانید متناسب با بالا رفتن سطح مشتریان، سطح باشگاه خودتان را ارتقا دهید.

 

از اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد باشگاه مشتریان و چگونگی راه اندازی باشگاه مشتریان بدست بیاورید!

اشتراک گذاری:
برچسب ها: آموزش بازاریابی و فروش اهوازآموزش تکنیک های فروشآموزش تیم فروشآموزش فروش و تبلیغاتآموزش کارشناس فروشآموزش کوچینگآموزش وفادارسازی مشتریاناز دست رفتن مشتریاصول و تکنیک‌های فروشباشگاه مشتریانبیزینس کوچینگ اهوازتیم مشاوره کسب و کار اهوازدیجیتال مارکتینگ اهوازراه اندازی تیم فروش اهوازسیستم سازی در فروشسیستم سازی در کسب و کارشعف مشتریشکست باشگاه مشتریانکاهش درآمدکسب و کارکوچینگ کسب و کار اهوازمارکتینگمارکتینگ و تبلیغات اهوازمدرس فروش و بازاریابیمشاور برندینگ اهوازمشاور مدیریت کسب و کار اهوازمشاوره تبلیغات و بازاریابی اهوازمشاوره تبلیغات و مارکتینگ اهوازمشاوره توسعه کسب و کار اهوازمهارت های فروش و بازاریابیمهندسی فروش اهوازوفادارسازی مشتریان
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بازاریابی با اتوماسیون - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟

اتوماسیون چطوری در ارسال اطلاعات و بازاریابی به ما کمک میکند؟ارسال اطلاعات و بازاریابی با...
سیستم مدیریت فرایند کسب و کار BPMS - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار

از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟

تقریباً هر کسی در کسب و کار می تواند اتوماسیون هایی را طراحی و اجرا...
5 سوال مهم در انتخاب اتوماسیون - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار

5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟

۵ سوال کاربردی در هنگام مشاوره انتخاب اتوماسیون اداری   هنگام انتخاب اتوماسیون اداری این...
مشتریان ناراضی - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

مشتریان ناراضی چطوری ما را حذف نمی کنند!؟

حذف شما توسط مشتریان ناراضی...  به عنوان یک مدیر کسب و کار تا بحال چه...
افزایش حقوق - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

افزایش حقوق کارمندان؛ چالش یا فرصت!

افزایش حقوق حدود 60 درصدی برای سال 1401 تصویب شد. نمی دانم برای افزایش حقوق...
تجربه شگفت انگیز مشتری - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

راهکار ایجاد یک تجربه شگفت انگیز در مشتری!

چطوری یک تجربه شگفت انگیز را در مشتریان ایجاد کنیم! به طور کلی منظور از...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • مقالات
  • ویدئو
دوره مجازی سفر به قلب مشتری - مدرس شهروز اسراریان
نوشته‌های تازه
  • بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟
  • از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟
  • 5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟
  • اینجوری سبد خرید مشتری بزرگ میشه…!
  • راز درآمد بیشتر از هر مشتری!
ارتباط با من
  • اهواز . کیان آباد . بین خیابان 4و5 شرقی . جنب کافه تترا . پلاک25 . مجتمع آریانا . طبقه4 . واحد8​
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
فهرست سفارشی
  • مشاور کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
  • راه اندازی کسب و کار
  • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
  • کوچینگ کسب و کار
  • باشگاه مشتریان کسب و کار
  • درباره من
  • باشگاه مشتریان اینستاگرام
  • ارتباط با من
  • فرم درخواست مشاوره

logo-samandehi

تمامی حقوق این وب سایت برای شهروز اسراریان محفوظ می باشد.
ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده را تایپ کنید
ثبت
ورود با کد یکبارمصرف
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:120)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:120)
برگشت به ورود
  • (+98) ایران

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت