جستجو برای:
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
 
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
  • بلاگ
  • اینستاگرام
  • درخواست مشاوره
  • ارتباط با من
شهروز اسراریان | مشاور کسب و کار اهواز
  • خانه
  • بیوگرافی
    • درباره من
    • ارتباط با من
  • خدمات ویژه
    • مشاور کسب و کار
    • راه اندازی کسب و کار
    • کوچینگ کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
    • نکات مهم در خرید اتوماسیون
    • مدیریت فرایند کسب و کار
    • طراحی و پیاده سازی BPMS
    • مدیریت ارتباط با مشتریان
  • باشگاه مشتریان
    • محصولات باشگاه مشتریان
      • باشگاه مشتریان اینستاگرام
      • باشگاه مشتریان کسب و کار
    • امکانات باشگاه مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • خدمات باشگاه مشتریان
    • مخاطبین باشگاه مشتریان
  • دوره های آموزشی
    • پیشاهنگان فروش
    • سفر به قلب مشتریان
    • راه اندازی باشگاه مشتریان
    • روبیک کسب و کار
    • کپسول میلیاردی
    • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
0
ورود / عضویت

راهکار ایجاد یک تجربه شگفت انگیز در مشتری!

1 اسفند 1400
ارسال شده توسط شهروز اسراریان
مقالات
329 بازدید
تجربه شگفت انگیز مشتری - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

چطوری یک تجربه شگفت انگیز را در مشتریان ایجاد کنیم!

به طور کلی منظور از تجربه مشتری یعنی حس و حالی که مشتری از تعامل با برند ما بدست میاره!

مشتریان زمانی که تصمیم میگیرند که کالا یا خدمات خودشون را تهیه کنند. تا زمان پایان استفاده از کالا از طریق 4 نقطه برای ایجاد یک تجربه مشتری با ما در ارتباط هستند.

اولین مرحله: تجربه مشتریان قبل از خرید

گوگل چند سال پیش موضوعی رو مطرح کرد تحت عنوان ZMOT  (Zero Moment OF Truth)
نقطه آغاز آشنایی مشتری با محصول

در این گزارش مشتریان قبل از اینکه خریدی انجام بدهتد. چندین بار در گوگل سرچ می کنند تا اطلاعات خودشون رو در مورد کالا یا خدمات تکمیل کنند.

مثلا اگر بخواهند یه گوشی بخرند ابتدا تحقیق می کنند. که اندرویدی بخرن یا ios بعد از اینکه توی سایت ها درباره این موضوع اطلاعاتی بدست آوردند. به دنبال این هستند که این 2 تا گوشی رو از هر نظر با هم مقایسه کنند.
بعد ممکنه دوباره سرچ کنند تا نظرات کاربران رو در مورد این 2 تا گوشی مطالعه کنند.
طبق این گزارش، مشتریان قبل از اینکه خریدی رو انجام بدن دائما در حال این هستند تا اطلاعات خودشون رو در مورد کالا یا خدمات از طریق اینترنت و جاهای مختلف کامل کنند.
آیا زمانی که مشتریان دارن اطلاعات خودشون رو در مورد کالای مورد نظرشون تکمیل می کنند. فروشگاه یا بیزینس شما در جستجوهای مشتریان سر راهشون قرار میگیره و آیا یک تجربه مشتری عالی رو با دادن اطلاعات مورد نیاز به مشتریان ایجاد میکنه؟

صرفا از این گزارش منظورم فضای مجازی نیست…

اینطور مثال بزنم که اگر کار شما فروش سیسمونی می باشد. آیا زمانیکه مشتریان در اتاق پزشک زنان دارند به کودک خودشون فکر میکنند. آیا برند یا خدمات شما در سر راه انتخاب مشتری و ایجاد یک تجربه شگفت انگیز برای مشتری قرار دارد.

شما به عنوان مدیر کسب و کار باید بررسی کنید که آیا قبل از خرید مشتری و در زمان تصمیم گیری سر راه مشتری قرار دارید و آیا در نقطه آغازین ارتباط با مشتریان که برای ما بسیار مهم و سرنوشت سازه ما تونستیم یک تجربه عالی رو برای مشتری ایجاد کنیم.

دومین مرحله: تجربه مشتریان در حین خرید

در این بخش ما باید از خودمون بپرسیم که چه برنامه هایی برای مشتری داریم و می خوایم چه تجربه ای رو برای مشتری ایجاد کنیم.
آیا اگر مشتری به سایت من مراجعه کرد و از من خریدی انجام داد اتفاق خوبی براش میفته

توی وب سایت من اطلاعات کاملی از محصولات در نظر گرفته شده و آیا به راحتی میتونه با مجموعه من ارتباط برقرار کنه و تجربه خوبی رو بدست بیاره و به راحتی و سهولت می تونه فرایند خرید رو طی کنه

آیا اگر به مغازه من مراجعه کرد با عطر خوبی در فضای کسب و کار من مواجه میشه یا برخورد خاصی با ایشون صورت میگیره

آیا کالا و چیدمان محصولات من حس خوبی به مشتری منتقل میکنه!

سومین مرحله: تجربه مشتری در زمان استفاده از خرید

آیا زمانیکه مشتری دارد از کالا و خدمات من استفاده می کند. به فکر ایجاد یک تجربه مشتری در این بخش هستیم و آیا حسی رو از استفاده کالا و انجام خدمات تونستیم به اون منتقل کنیم.
کسب و کار شما در اون لحظه کجا قرار داره، آیا برای اون بخش هم فکری انجام دادین؟

چهارمین مرحله: پس از استفاده کردن از خرید

آیا مشتریان پس از استفاده از کالا و خدمات ما تجربه ی خودشون را با دوستان یا آشنایان و یا شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند.

اصلا چه تجربه ای رو دارند با دیگران به اشتراک میگذارند!

وظیفه ما به عنوان یک مدیر کسب و کار اینه که برای این 4مرحله در ایجاد یک تجربه شگفت انگیز و عالی برای مشتریان فکر کنیم و راهکارهایی رو برای هر کدام از این نقاط تماس در مشتریان برنامه ریزی و اجرا کنیم.

در ایجاد یک تجربه شگفت انگیز در مشتریان استفاده از باشگاه مشتریان به راحتی می تونه در ایجاد یک حس و حال عالی موفق عمل کنه.

اگر دوست داری که در اینباره بیشتر بدونی حتما مقاله اهمیت راه اندازی باشگاه مشتریان رو مطالعه کن!

اشتراک گذاری:
برچسب ها: ahvaz business meetingGreat experienceآموزش بازاریابی و فروشآموزش تیم فروشآموزش مدیریت کسب و کار اهوازاصول و تکنیک‌های فروشباشگاه مشتریانبهترین مشاور کسب و کار اهوازبیزینس کوچینگ اهوازبیزینس میتینگ اهوازتاچ پوینتتجربه مشتریتکنیک های فروش و بازاریابیدیجیتال مارکتینگ اهوازراه اندازی باشگاه مشتریانراه اندازی تیم فروش اهوازسیستم سازی در فروشسیستم سازی در کسب و کارشعف مشتریکوچینگ کسب و کار اهوازمدرس فروش و بازاریابیمدرس کسب و کار اهوازمشاوره تبلیغات و بازاریابی اهوازمشاوره فروش و بازاریابی اهوازمشتری مشعوفمشتری وفادارمهارت های فروش و بازاریابینقاط تماسوفادارسازی مشتریان
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بازاریابی با اتوماسیون - شهروز اسراریان مدرس و مشاور کسب و کار

بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟

اتوماسیون چطوری در ارسال اطلاعات و بازاریابی به ما کمک میکند؟ارسال اطلاعات و بازاریابی با...
سیستم مدیریت فرایند کسب و کار BPMS - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار

از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟

تقریباً هر کسی در کسب و کار می تواند اتوماسیون هایی را طراحی و اجرا...
5 سوال مهم در انتخاب اتوماسیون - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار

5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟

۵ سوال کاربردی در هنگام مشاوره انتخاب اتوماسیون اداری   هنگام انتخاب اتوماسیون اداری این...
مشتریان ناراضی - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

مشتریان ناراضی چطوری ما را حذف نمی کنند!؟

حذف شما توسط مشتریان ناراضی...  به عنوان یک مدیر کسب و کار تا بحال چه...
افزایش حقوق - شهروز اسراریان مشاور کسب و کار اهواز

افزایش حقوق کارمندان؛ چالش یا فرصت!

افزایش حقوق حدود 60 درصدی برای سال 1401 تصویب شد. نمی دانم برای افزایش حقوق...
7دلیل مهم برای راه اندازی باشگاه مشتریان - شهروز اسراریان بیزینس کوچ کسب و کار اهواز

هفت دلیل مهم برای راه اندازی باشگاه مشتریان

هفت دلیل مهم برای راه اندازی باشگاه مشتریان   در مقاله ی زیر می خواهم...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • مقالات
  • ویدئو
دوره مجازی سفر به قلب مشتری - مدرس شهروز اسراریان
نوشته‌های تازه
  • بازاریابی با اتوماسیون چطور به فروش کمک می کند!؟
  • از سیستم مدیریت فرایند BPMS چه میدانید!؟
  • 5 سوال کاربردی و مهم در انتخاب اتوماسیون!؟
  • اینجوری سبد خرید مشتری بزرگ میشه…!
  • راز درآمد بیشتر از هر مشتری!
ارتباط با من
  • اهواز . کیان آباد . بین خیابان 4و5 شرقی . جنب کافه تترا . پلاک25 . مجتمع آریانا . طبقه4 . واحد8​
  • 09161135505
  • info@asrarian.ir
فهرست سفارشی
  • مشاور کسب و کار
  • اتوماسیون اداری
  • راه اندازی کسب و کار
  • دوره سازمانی پیشاهنگان فروش
  • کوچینگ کسب و کار
  • باشگاه مشتریان کسب و کار
  • درباره من
  • باشگاه مشتریان اینستاگرام
  • ارتباط با من
  • فرم درخواست مشاوره

logo-samandehi

تمامی حقوق این وب سایت برای شهروز اسراریان محفوظ می باشد.
ورود ×
کد تایید
لطفاً کد تأیید ارسال شده را تایپ کنید
ثبت
ورود با کد یکبارمصرف
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:120)
آیا حساب کاربری ندارید؟
ثبت نام

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:120)
برگشت به ورود
  • (+98) ایران

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت